Sākums / Pasūtīšana un piegāde
Pasūtīšanas un piegādes noteikumi


Pasūtīšana

Ar pasūtīšanu viss ir gaužām vienkārši - visu, ko veikaliņā redzat un varat pasūtīt, lieciet tik grozā un spiediet pogu "Pērkam". Kad grozs pilns līdz malām (ko jūs redzēsiet lapas augšējā labajā stūrī), spiediet turpat "Mēs pērkam" un nokļūsiet savā pirkumu grozā, kuru arvien vēl varēsiet parediģēt (papildināt vai patukšot, spiežot Robina zīmēto plusu un mīnusiņu). Kad visi svarīgie lēmumi pieņemti, pārliecinieties, ka mūsu rīcībā esošie zemāk norādītie jūsu dati ir pareizi. Ja arī tas ir darīts, jums atliek izvēlēties, kā preci saņemt un apmaksāt un, ja kas piebilstams, tad piebilst... Un apstiprināt pirkumu, spiežot pogu "Nosūtīt pasūtījumu"! Urā!

Apmaksa
Veicot pasūtījumu, ir vairākas apmaksas opcijas.

Ja izvēlaties veikt apmaksu saņemot preci personīgi, tad apmaksa tiks veikta ar skaidru naudu vai norēķinu karti klātienē veikalā un par to saņemsiet atbilstošu kases aparāta čeku. Tādēļ jums atliek vien gaidīt ziņu, kad pasūtījums ir nokomplektēts un nākt ciemos.

Ja izraugāties apmaksas veidu ar pārskaitījumu, tad mēs reizē ar ziņu par pasūtījuma nokomplektēšanu, nosūtīsim jums sagatavotu rēķinu, kura apmaksu varēsiet veikt ar bankas pārskaitījumu. Parasti, ja visas preces ir pieejamas, rēķins tiek sagatavots 1 darba dienas laikā. Izņēmuma gadījumos (piemēram, pēc izpārdošanām un akcijām, kad pasūtījumu skaits ir ievērojami lielāks) rēķins var būt jāgaida ilgāk, lūdzu, esiet saprotoši! Ja rēķinu neesat saņēmis, lūdzu pārbaudiet savu SPAM kastīti epastā vai sazinieties ar mums telefoniski.

Tiklīdz būsim atrisinājuši tehnisko saderību un ieviesuši Omniva Checkout, pasūtījumus uzreiz būs iespējams apmaksāt ar maksājuma karti vai internetbanku tiešsaistē. Šo mirkli mēs gaidām tikpat ļoti kā jūs. Un tas ir pavisam tuvu!

Piegāde
Preci var saņemt  
Veikalā Rīgā, Tērbatas ielā 45a BEZMAKSAS!
Omniva pakomātos Latvijā 2,70 EUR,
pasūtījumiem virs 10 EUR
samazināta piegādes maksa 0,99 EUR
Omniva pakomātos Lietuvā/Igaunijā 6 EUR
Ar Latvijas Pastu Latvijā 4 EUR
Ar kurjeru Rīgā 6 EUR
Ar kurjeru citur Latvijā 10 EUR
Ar kurjeru Lietuvā/Igaunijā 12 EUR

Pati populārākā opcija ir braukt uz mūsu pusi. Jo tas ir BEZ MAKSAS!!!
- Mums ir plašs veikals Rīgā, Tērbatas ielā 45a, kur preces iespējams iegādāties arī klātienē. Strādājam no pirmdienas līdz sestdienai. Kā atrast un darba laikus, lūdzu, skatiet pie kontaktiem.

Taču, ja apmeklēt veikalu jums nav ērti, varam izmantot starpniekus:
Omniva pakomāti - mums nepieciešams jūsu mobilā telefona numurs, uz kuru varat saņemt īsziņu par paciņas pienākšanu, kā arī jūsu tuvākā pakomāta adrese. Šis ir visātrākais pastarpinātās sūtīšanas veids, jo pasūtījumu varat saņemt pēc 2 vai vēlākais 3 dienām. Šajā gadijumā sūtīšana izmaksās 2,70 EUR, bet pasūtījumiem virs 10 EUR, piegādes maksa ir tikai 0,99 EUR. Jāņem vērā, ka ar Omniva iespējams nosūtīt pakas, kuru garākais izmērs nepārsniedz 60 cm.
- Latvijas Pasts - mums nepieciešama jūsu pilna pasta adrese un rēķinam tiks pieskaitīts 4 EUR, kas ietver iepakošanas un nosūtīšanas izdevumus. Jāņem vērā, ka lielgabarīta preces nav iespējams pasūtīt šādā veidā, jo neviens pakas izmērs nedrīkst pārsniegt 105 cm un kopējam lielākajam apkārtmēram jāiekļaujas 200 cm.
- Kurjers - mums būs nepieciešama jūsu adrese, kā arī tālruņa numurs, lai kurjers var jūs sazvanīt un vienoties par piegādes laiku. Ar kurjeru iespējams preces nogādāt visātrāk - saņemsiet tās jau nākamajā darbadienā, kā arī neierobežoti lielas un smagas pakas (piemēram, ratiņus vai autokrēsliņu) aizvedīs tieši kurjers.

Ja dzīvojat Lietuvā vai Igaunijā, pakalpojums ir nedaudz dārgāks, bet pieejami visi tie paši varianti. Vienīgi individuāli jāsazinās par Latvijas Pasta tarifiem konkrētai paciņai, jo tie var būtiski mainīties atkarībā no pakas izmēra un svara.

Ja dzīvojat citur ārzemēs, lūdzu, rakstiet mums uz info@muki.lv vai pasūtījuma komentāros un informēsim par piegādes izmaksām ar kurjeru vai nacionālo pastu. 

Sūtot ar Latvijas Pastu, Omnivu vai kurjeru, paturam tiesības tomēr mainīt piegādes tarifu (protams, tās saskaņojot ar jums), ja šādas izmaiņas savās cenās ievieš kāds no šiem starpniekiem vai pēkšņi izrādās, ka jūsu pasūtījums ir tik milzīgs, ka standarta tarifos tas nekādi neierāmējas.

Iepakošana
Lai arī mēs neesam galēji eko cilvēki, tomēr mēs it labprāt aiztaupam mežam kādu koku vai atkritumu kaudzi. Tādēļ, iesaiņojot sūtāmās paciņas, pēc iespējas izmantojam materiālus, kas ir mūsu krājumos, jo liktos muļķīgi izmest it labu kasti un iegādāt tās vietā citu.

Itin visas preces tiek rūpīgi iepakotas tā, lai tās netiktu bojātas un sasmērētas. 

Atlaides
Mums patīk pazīt savus pircējus, tādēļ redzot kādu pircēju mūsu veikaliņā atkārtoti, esam jo gandarīti. Un tieši par godu lojālajiem pircējiem esam izveidojuši atlaižu sistēmu "Draugu atlaides" - jo vairāk pirkumi pie mums veikti, jo lielāka iekrājas atlaide. Tas attiecas tikai uz reģistrētajiem lietotājiem, jo anonīmiem pircējiem mēs nevaram fiksēt pirkumu vēsturi un uzskaitīt izdarītos pirkumus. Pirmos atlaižu sistēmas augļus sāksiet just jau, kad pirkumi būs sasnieguši kopējo summu 40 EUR - nākamajam pirkumam saņemsiet pirmo atlaidīti. Un tad tālāk ik pa laikam tā kļūs arvien lielāka. Ik pa kādam solim? Krājiet un skatieties :) 
Bet tāpat kā draudzība ir jāuztur savus draugus šad tad apciemojot, tā arī mūsu atlaižu sistēmas piemērotā atlaide mainās ne vien uz augšu, bet sarūk, ja sen neesat pie mums iepircies. Sistēmas piemērotā atlaide ir atkarīga no pēdējos 2 gados veikto pirkumu kopsummas un vienmēr atradīsies robežās no 3 līdz 10%.

Svarīgi piebilst, ka mūsu veikaliņa atlaižu sistēma nedarbojas precēm, kurām ir īpaša cena - tātad atlaides nesummējas.

Preču atgriešana
Dažkārt, iegādājoties preces attālināti internetā, saņemtais var izrādīties kas cits kā iedomāts - izmērs neder vai vienkārši iztēles ainā prece ir likusies citāda. Šādos gadījumos jums, protams, ir tiesības to atgriezt atbilstoši LR likumdošanai par distances līgumu. Juridiski tas ir preču un pakalpojumu iegāde ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, veicot pasūtījumu, starp Pircēju un Pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

Pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt Preci Pārdevējam. Preces atgriešanas gadījumā, visa par Preci veiktā samaksa tiek atdota Pircējam pilnā apmērā, ja:
12.1. Prece tiek atgriezta pilnā tās komplektācijā un kvalitātē, neatvērtā veidā, nebojāta, nelietota, stāvoklī, kādā to piegādājis Pārdevējs.
12.2 Prece ir iegādāta un saņemta attālināti, kas nozīmē, ka Pircējam nav bijusi iespēja par preces īpašībām pārliecināties klātienē, pirms preces iegādes.

Saskaņā ar LR likumdošanu, SIA muki.lv atmaksās par Produktu samaksāto naudas summu iespējami ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad prece būs saņemta atpakaļ saskaņā ar augstāk norādīto preču atgriešanas kārtību. Piegādes izmaksas netiek atmaksātas, izņemot, ja Prece neatbilst līguma noteikumiem vai tā ir atzīstama par nekvalitatīvu saskaņā ar LR likumdošanu.

Vispārīgos noteikumus par patērētāja tiesībām un pienākumiem lasiet šeit:
http://www.likumi.lv/doc.php?mode=DOC&id=23309 
vai šeit:  http://www.ptac.gov.lv/lv/content/atteikuma-ties-bas
Patērētāja atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā atgriezt preci jūs varat:
1.Nogādājot personīgi mūsu veikalā – Tērbatas iela 45a, Rīga, LV-1011 (bez maksas)

2. Sūtot atpakaļ preci izmantojot Omniva pakomātus, norādot: t/c Olimpija pakomāts, saņēmējs: muki.lv un tel. Nr.:29282898
Precei pievienojot brīvā formā sastādītu iesniegumu, kurā būtu norādītas sekojošas pasūtījuma detaļas un atteikuma iemesli: 
  • patērētāja vārds, uzvārds, personas kods,
  • patērētāja piegādes adrese un telefona numurs,
  • preces iegādes datums,
  • preces nosaukums un cena,
  • atteikuma tiesību izmantošanas iemesli.


Web Statistics
Pievienots grozam...